Pradedam darbą

1. Nuimam apsauginį dangtelį, laikos ant plasmasiniu kniedžių
Paskerdus mes matom, kad epoksidinė derva trūkus. Dar galima uždėt atgal ant variklio geriau vakare pažiųrėt ar nepramuša dar keliose vietose.


2. Sekantis veiksmas: reikia išskaptuoti ir išvalyti aplink trūkusę vietą. Veliau užpildysim epoksidine derva. Aš naudojau mažą šlifuoklį. Visas darbas gan kruopštus, nereikia persistengti. 6-7 mm gylyje yra laidai-vielos einančios iki pyplių nereiktų jų ten nutraukti.

3. Dasikasus iki laidų reiktų aplink juos padaryti tarpą užpildui t.y. epoksidinei dervai kurią galit įsigyt senukuose.
4. Viską išvalom ir nuriebalinam su acetonu. Užsimaišom epoksidines dervos ir užpildom tarpą. Daba belieka laukti kol sudžius. Palikti kelioms valandoms priklausomai nuo dervos džiuvimo laiko.

5. Sudžiuvus matom tokį vaizdą:

Galima det ir žiūret geriau vakare kai tamsu ar nepramuša. Tada darom test drive. Galim džiaugtis naujai atgimusiu liūtu

Uždedam atgal tą apsauginį dangtį, naudojau įkaitintą ant liepsnos grąžtą (vieta kur grėbtuvas), ir kur buvo plasmasinės kniedės pridedam įkaitusį galą ant tos vietos ir užlydom visas 6 vietas. Galim viską atgal surinkti. Sekmės
