Sveikas, svety ( Prisijungti | Registruotis )

Pagalba | Ieškoti | Nariai | Kalendorius

 
Stabdziu nuorinimas, Kaip teisingai tai atlikt?
« Kitas seniausias | Kitas naujausias » Sekti šią temą | Siųsti šią temą el. paštu | Spausdinti temą
Laimisxx
Parašyta: Nov 10 2009, 10:29 PM


Grupė: Nuolatiniai dalyviai
Laiškų: 995
Narys nr.: 15309
Prisijungė: 4-September 09
Vietovė: Vilnius
Auto: Peugeot 406 2,0 HDI 66kw 1999 [foto]



Sveiki. Nuorinau as savo peugeot 406 stabdzius. Bet važinejant per menesi juose vel atsirado oro, ir stabdžiai spaudziasi iki galo. P.s kai man servise juos nuorino, neuždejo ant to ventilio apsaugos . Galiniuose stabdziuose. Ar del to galejo vel atsirasti oro?? Ir kaip reiktu vel juos nuorinti? Tiesiog tereikia nuimti ta vintili ir spaudineti stabdzius ilipus ?
 
      Top
EsTr3ToR
Parašyta: Nov 12 2009, 02:10 PM


Grupė: Nuolatiniai dalyviai
Laiškų: 748
Narys nr.: 817
Prisijungė: 24-March 05
Vietovė: Vilno, vilejka:)
Auto: Peugeot 205 Gti 1992 1.9 [foto]



Patarimas - jei niekad nedarei, nebandyk pats, bent jau paprasyk kad mokantis parodytu kaip tai daroma.
Stabdziai ne vieta ekspermentams blush.gif
 
     Top
Laimisxx
Parašyta: Nov 12 2009, 08:03 PM


Grupė: Nuolatiniai dalyviai
Laiškų: 995
Narys nr.: 15309
Prisijungė: 4-September 09
Vietovė: Vilnius
Auto: Peugeot 406 2,0 HDI 66kw 1999 [foto]



Na nemanau, kad kažka blogo padaryti galiu, jai man pasakys, kaip reikia juos nuorinti. mellow.gif
 
      Top
proffanas
Parašyta: Nov 12 2009, 09:28 PM


Grupė: Nuolatiniai dalyviai
Laiškų: 174
Narys nr.: 11240
Prisijungė: 28-January 09
Vietovė: Kaunas
Auto: Citroen XM Break 2.1TD [foto]



Koks skysčio lygis bakelyje, a? huh.gif Kitų variantų po slėgiu arba su atmosferiniu slėgiu esančioje sistemoje atsirasti orui nėra; jis tik turi būti paimamas prieš suslegiant.
 
     Top
EsTr3ToR
Parašyta: Nov 12 2009, 11:40 PM


Grupė: Nuolatiniai dalyviai
Laiškų: 748
Narys nr.: 817
Prisijungė: 24-March 05
Vietovė: Vilno, vilejka:)
Auto: Peugeot 205 Gti 1992 1.9 [foto]



Pradedant nuo galinio keleivio rato, galinis vairuotojo ratas, priekinis keleivio, priekinis vairuotojo.
Tvarka tokia, o procesas tai reikalaujantis dvieju zmoniu.
Vienas uzpumpuoja pedala ir laiko, kitas atsuka nuorinimo kamstuka ir nukritus pedalui iskart uzsuka.
Taip daroma tol kol ispucia tik stabdziu skysti be jokiu pssst su oru.
 
     Top
Laimisxx
Parašyta: Nov 13 2009, 10:21 AM


Grupė: Nuolatiniai dalyviai
Laiškų: 995
Narys nr.: 15309
Prisijungė: 4-September 09
Vietovė: Vilnius
Auto: Peugeot 406 2,0 HDI 66kw 1999 [foto]



Dekui. peugeot.jpg tai tikriausiai man todel ir atsirado oro, nes kai nuorino neuzsuko tie muzikai kamstuko sad.gif
 
      Top
Mancius
Parašyta: May 30 2010, 09:05 PM











Sveiki visi,

gal kas galit aprasyt kaip teisingai reik nuorint stabdziu sistema. Auto: 605 su visais diskiniais stabdziais, abs ir vakuminiu stiprintuvu, is pagrindinio cilindriuko iseina tik du vamzdeliai.

Teko nuimt pagrindini stabdziu cilindriuka, o dabar niekaip nesigauna nuorint sistemos. Uzdejau bagrindini cilindriuka, pripyliau skyscio, uzkuriau varikli. Orint pradejau nuo vairuotojo puses priekinio rato. Dviese ilgai mes ten maigem, taciau numinant pedala skystis vos vos nubega (keli lasai) ir viskas. Bandziau uzkurta ir neuzkurta, taciau tas pats. Kitos puses prekinis ratas normaliai nusiorino (prie galiniu jau nebespejau prieit), taciau vairuotojo priekinio nu niekaip neina. Gal valanda minkem ir tas pats, keli lasai nuvarva ir viskas. Pedalas minkstas, stabdo tik desinys priekinis ratas.

Buciau labai dekingas?
 
  Top
Laimisxx
Parašyta: May 30 2010, 09:17 PM


Grupė: Nuolatiniai dalyviai
Laiškų: 995
Narys nr.: 15309
Prisijungė: 4-September 09
Vietovė: Vilnius
Auto: Peugeot 406 2,0 HDI 66kw 1999 [foto]



QUOTE (Mancius @ May 30 2010, 09:05 PM)
Sveiki visi,

gal kas galit aprasyt kaip teisingai reik nuorint stabdziu sistema. Auto: 605 su visais diskiniais stabdziais, abs ir vakuminiu stiprintuvu, is pagrindinio cilindriuko iseina tik du vamzdeliai.

Teko nuimt pagrindini stabdziu cilindriuka, o dabar niekaip nesigauna nuorint sistemos. Uzdejau bagrindini cilindriuka, pripyliau skyscio, uzkuriau varikli. Orint pradejau nuo vairuotojo puses priekinio rato. Dviese ilgai mes ten maigem, taciau numinant pedala skystis vos vos nubega (keli lasai) ir viskas. Bandziau uzkurta ir neuzkurta, taciau tas pats. Kitos puses prekinis ratas normaliai nusiorino (prie galiniu jau nebespejau prieit), taciau vairuotojo priekinio nu niekaip neina. Gal valanda minkem ir tas pats, keli lasai nuvarva ir viskas. Pedalas minkstas, stabdo tik desinys priekinis ratas.

Buciau labai dekingas?

Tai gal blogai uždejai silidnriuka ir traukia ora.
 
      Top
Senas
Parašyta: May 30 2010, 10:12 PM


Grupė: Nuolatiniai dalyviai
Laiškų: 484
Narys nr.: 13940
Prisijungė: 31-May 09
Vietovė: Kaunas
Auto: Peugeot 807



sistema turi buti nuorinama nuo tolimiausio nuorinimo tasko. Tuo tarpu jus nuorinote artimiausia.
 
     Top
kenis222
Parašyta: May 30 2010, 10:14 PM


Grupė: Nariai
Laiškų: 2199
Narys nr.: 12030
Prisijungė: 6-March 09
Vietovė: vilnius
Auto: peugeot 607 2.2hdi 170ag [foto]



reikia orint nuo galiniu ratu,poto tik priekinius.pradedam nuo galinio(nesvarbu nuo kurio)toliau keleivio priekinis ir uzbaigiam vairuotojo priekinis.
 
      Top
lenovo206
Parašyta: Jul 13 2010, 01:22 AM











Pradeti orinti reikia nuo rato kuris yra toliausiai nuo stabdziu skyscio bakelio, be to nepamirsk i buteliuka ipilti siek tiek skyscio , kad slangele butu apsemta ir atitraukiant pedala nesiurbtu oro atgal
 
  Top
liuc406
Parašyta: Jul 13 2010, 08:59 AM


Grupė: Nuolatiniai dalyviai
Laiškų: 290
Narys nr.: 6030
Prisijungė: 14-March 08
Vietovė: Klaipėda
Auto: Peugeot 406 2.0 HDI 110 [foto]



O masinai su ABS nesiskiria nuorinimas kaip ir automobiliui be ABS?
 
      Top
kenis222
Parašyta: Jul 13 2010, 04:18 PM


Grupė: Nariai
Laiškų: 2199
Narys nr.: 12030
Prisijungė: 6-March 09
Vietovė: vilnius
Auto: peugeot 607 2.2hdi 170ag [foto]



QUOTE (liuc406 @ Jul 13 2010, 08:59 AM)
O masinai su ABS nesiskiria nuorinimas kaip ir automobiliui be ABS?

ne.orinam su isjungtu varikliu
 
      Top
zigas
Parašyta: Jul 13 2010, 09:06 PM


Grupė: Nuolatiniai dalyviai
Laiškų: 94
Narys nr.: 6173
Prisijungė: 26-March 08
Vietovė:
Auto: Peugeot 406



Nereikia nieko pumpuoti pedalu... tongue.gif
Atsuki ventilį ir užmovęs žarnelę lašini į butelį, jei nenori prilaistyt. Lašini kol pradeda švarus stabdžių skystis bėgti, be oro burbuliukų. Tą padarai visiems ratams, tereikia tik stebėti, kad bakelyje būtų pakankamai stabdžių skysčio, esant reikalui- papildyti. Taip ir sistema prasiplauna, nes dažniausiai išbėga nelaaaabaaaiiiii švarus skystimėlis... smile.gif
Būdas šimtus kartų patikrintas ir išbandytas, tik nereikia skubėti. Jei skystis švarus išbėga, aišku jį galima ir atgal į bakelį grąžinti...
Sėkmės smile.gif
 
     Top
Alusgeras
Parašyta: Jun 27 2011, 11:23 PM


Grupė: Nuolatiniai dalyviai
Laiškų: 1058
Narys nr.: 16802
Prisijungė: 15-December 09
Vietovė:
Auto: 406c



O keiciant tik priekines stabdziu slangeles - tai pat kazkokia spec tvarka reikia nuorint? t.y galas kaire/ priekis desine ir t.t. (cia kaip pvz) ??
ir kaip suprantu be dvieju zmoniu niekaip nenusiorins.

edit: ir priekines zarneles su sriegiu? ar kazkaip spec presuot jas reikia?

Redagavo Alusgeras Jun 27 2011, 11:25 PM
 
    Top
Alusgeras
Parašyta: Jun 28 2011, 12:27 AM


Grupė: Nuolatiniai dalyviai
Laiškų: 1058
Narys nr.: 16802
Prisijungė: 15-December 09
Vietovė:
Auto: 406c



tai pat domina, koks DOT pilasi i 406?
 
    Top
AndrejusK
Parašyta: Apr 29 2012, 01:37 PM


Grupė: Nuolatiniai dalyviai
Laiškų: 781
Narys nr.: 22990
Prisijungė: 25-August 10
Vietovė: Švenčionys - Nemenčinė - Vilnius
Auto: Mazda MX-6 [foto]



Nusipirkau trw'us diskus ir kaladėles ir toks klausimas pasistojo. Kaip taisyklingai nuorinti stabdžių sistemą? Kažką mėginau, bet nemanau,kad iki galo nuorinau, nes pedalą gan daug reikia spausti iki staigaus stabdymo. Ir ar įmamona vienam padaryti ar jau reikia kompanjono? Ačiū.
 
    Top
Vyciuz
Parašyta: Apr 29 2012, 01:53 PM


Grupė: Nuolatiniai dalyviai
Laiškų: 908
Narys nr.: 14637
Prisijungė: 20-July 09
Vietovė: Kaunas
Auto: BMW E38 4.4 iL



Patogiau butu dviese orint stabdzius,uzmauni ant stuceriuko slangute skaidria,tada kita gala zarneles i stiklaini svaru,prasuki stuceri,o kitas spaudineja pedala,kai nebesimato iri burbulu tada viska uzsuki ,o skysti is stiklainio supili atgal ir taip visus ratus prasieini del sventos ramybes....o jei pedalas vistiek gilus,tada vadinasi kazkur gali but nuotekis ir per ji traukia i sistema ora......
 
     Top
Nelegals
Parašyta: Apr 29 2012, 02:36 PM


Grupė: Nuolatiniai dalyviai
Laiškų: 840
Narys nr.: 8833
Prisijungė: 19-September 08
Vietovė: Panevėžys
Auto: Peugeot 406 2.0 16v



Cia ne i tema,bet pagal mane tai minksti tie trw diskai. Pries pora metu gale sudejau naujus diskus ir kalades trw.Tai jau neblogai jie isiede.. Ar cia norma?per ta laika apie 40kkm nuvaziuota.
 
     Top
AndrejusK
Parašyta: Apr 29 2012, 06:54 PM


Grupė: Nuolatiniai dalyviai
Laiškų: 781
Narys nr.: 22990
Prisijungė: 25-August 10
Vietovė: Švenčionys - Nemenčinė - Vilnius
Auto: Mazda MX-6 [foto]



QUOTE (Vyciuz @ Apr 29 2012, 01:53 PM)
Patogiau butu dviese orint stabdzius,uzmauni ant stuceriuko slangute skaidria,tada kita gala zarneles i stiklaini svaru,prasuki stuceri,o kitas spaudineja pedala,kai nebesimato iri burbulu tada viska uzsuki ,o skysti is stiklainio supili atgal ir taip visus ratus prasieini del sventos ramybes....o jei pedalas vistiek gilus,tada vadinasi kazkur gali but nuotekis ir per ji traukia i sistema ora......

Stuceriuka tu vadini ta varžtą su skylute? laugh.gif Kvailas klausimas, bet pasitikslinimui.

Beje, aš kažkaip su senais stabdžiais nepastebėjau, bet čia normalu, kad užvedus varikli spaudinėjant stabdžio pedalą jis suketėja ir vėliau sunkiai spaudžiasi? Ar čia taip ir būna kai blogai nuorini?

Nelegals, na pirkau iš forume pardavinėjančio asmens. Sakė aukštos kokybės. Galėjau 20 litų pigiau paimti diskus ferodo ir kaladėles trw, bet nusprendžiau pamėginti trw'us viską. Žiūrėsime kaip bus, visur nete kaip ir giria, blogų atsiliepimų nemačiau.

Redagavo AndrejusK Apr 29 2012, 06:55 PM
 
    Top
tmatematikas
Parašyta: Aug 5 2012, 02:32 AM


Grupė: Nuolatiniai dalyviai
Laiškų: 66
Narys nr.: 51587
Prisijungė: 1-April 12
Vietovė:
Auto: Peugeot 406 1999 2.0 HDi 66kW



Sveiki. Man irgi panašus klausimas atsirado. Užvedus tai stabdžio pedalas kietas kaip ir, bet jei auto pastovi užgesintas, tai pirmas paspaudimas, esant užgesintam, būna minkštesnis nei įprastai. Ar tai normalu? Dar vienas dalykas. Sustojus laikant stabdį ir traukiant rankinį iki galo, pedalas kelis cm nukrenta (bet ne visada). Servise sakė taip turi būti, bet aš mąstau taip: jau stabdant gale turėjo kaladėlės prie būgnų prisiglausti, gal čia požymis, kad cilindriukai nevaikšto?
Jei jau užverčiau klausimais, tai dar smile.gif Keisiu greitai priekines stabdžių žarneles. Galbūt tai darysiu pats. Skaičiau, kad akumą dėl ABS reikia atjungti ar saugiklį ištraukti, įdomu kodėl, gi mašina užgesinta? Aišku, po to reiks nuorint. Kaip daryti, jei nuspręsiu pats: tiesiog pakeisti ir orint (su visu tuo oro tarpu žarnelėje), ar pvz užsukant naują žarnelę, sukti pirmą žemesniam taške, tada į ją pripilti stabdžių skysčio pamažu lašais, kad kuo mažiau oro būtų, prisukti ir orint? Dar skaičiau, kad sutepa žarnelių sujungimus. Naudoti skystą/tirštą tepalą ar patį stabdžių skystį tam?
Na ir dar klausimėlis smile.gif Tarkim visa tai darydamas užpildysiu dalį sistemos nauju stabdžių skysčiu. Kaip bus, jis atkarpomis maždaug ir liks skirtingas, ar susimaišys su senu laikui bėgant (difuzija/cirkuliacija etc)?
 
     Top
peugeot 406
Parašyta: Aug 6 2012, 10:12 AM


Grupė: Nuolatiniai dalyviai
Laiškų: 244
Narys nr.: 30849
Prisijungė: 24-February 11
Vietovė: Kaunas
Auto: peugeot 406 2.1td [foto]



Sveiki, prisidesiu ir as prie sios temos. Pas manaji prastai stabdo galas ar tai gali tureti itakos del prasto nuorinimo? cilindriukai patikrinti vaiksto kaip ir priklauso. Gal cia pas dauguma si problema smile.gif

Redagavo peugeot 406 Aug 6 2012, 10:14 AM
 
    Top
tmatematikas
Parašyta: Aug 15 2012, 11:47 PM


Grupė: Nuolatiniai dalyviai
Laiškų: 66
Narys nr.: 51587
Prisijungė: 1-April 12
Vietovė:
Auto: Peugeot 406 1999 2.0 HDi 66kW



Tai va. Bandžiau keisti žarneles pats, bet tik pabandžiau smile.gif, tai duosiu patarimą norintiems tai daryti: įsigykite prapjautą 11mm raktą specialiai žarnelėms (pvz Diurablyje), paprastas plokščias greitai prasisuka ant stabdžių vamzduko veržlės. Iš pažiūros ji atrodo "kampuota", bet yra pakankamai minkšta. Su keičiamo dydžio raktu tas pats. O kai servise orino ir visa kita darė tai akumo neatjungė.
 
     Top
Vilbcv
Parašyta: Nov 20 2012, 09:14 PM


Grupė: Nuolatiniai dalyviai
Laiškų: 128
Narys nr.: 64713
Prisijungė: 15-November 12
Vietovė: Vilnius
Auto: Peugeot 106 Rallye, GTi; P406; Audi 80.



Sveiki, iškilo man tokia problemėlė, kad niekaip neisgauna nuorinti stabdžiu sistemos, tiksliau ji net nebando orintis, ir nesuprantu kame gali but saknys. Istorija tokia, jog nusipirkau manau daugeliui senai pazystama Peugeot 106 Rallye, tik visa važiuoklė jau sudėta nuo 1.4. Reikia nuorinti stabdžius, bet jie nė nebando orintis. Gal yra koks niuansas pas šitus pežukus?
Darau taip kaip ir visiem auto: vienas užmynko pedala ir laiko, tada atsuki, koja nueina, prisuki, pedala paleidi. pradedam nuo tolimiausio taško. ABS nėra. Bandžiau ir atsukus visus varžčiukus ir leist prasibėgt "samatioku", bet po pusvalandžio laukimo rezultato jokio. Pirma kart susiduriu su tokia bėda, gal kas idėjų turit?
 
      Top
giedrys
Parašyta: Jan 5 2014, 07:11 PM


Grupė: Forumo naujokai
Laiškų: 16
Narys nr.: 84437
Prisijungė: 4-January 14
Vietovė:
Auto: peuogote 406



sveiki o as orindamas nulauziau galinio rato nuorinimo varzteli ir taip liko nenuorintas o tas kur su vamzdeliu kartu niekaip neatsukau taip ir liko nenuorintas, gal galima koki patarima kaip dar galima butu pabandyt?



 
     Top
tadas1991
Parašyta: Jan 5 2014, 08:19 PM


Grupė: Nuolatiniai dalyviai
Laiškų: 732
Narys nr.: 36863
Prisijungė: 14-June 11
Vietovė: Kaunas
Auto: Citroen: 3xBX, C15, ZX



Jei nuorinimo varžteliai nulaužti, tai jei suportas - arba tvarkom gręždami ir persriegdami bei pakeisdami į naują štuceriuką, arba keičiam suportą į tokį, kuriam atsisuka.
Jei būgniniai stabdžiai - tikrai paprasčiau ir laiko atžvilgiu ir pigiau bus pakeisti visą cilindriuką, kurį naują gauti dažniausiai ne problema ir gana pigu 20-30Lt.
 
     Top
giedrys
Parašyta: Jan 8 2014, 10:54 AM


Grupė: Forumo naujokai
Laiškų: 16
Narys nr.: 84437
Prisijungė: 4-January 14
Vietovė:
Auto: peuogote 406



aciu Tadai beer.gif
 
     Top
tadas1991
Parašyta: Jan 10 2014, 05:17 PM


Grupė: Nuolatiniai dalyviai
Laiškų: 732
Narys nr.: 36863
Prisijungė: 14-June 11
Vietovė: Kaunas
Auto: Citroen: 3xBX, C15, ZX



QUOTE (Vilbcv @ Nov 20 2012, 09:14 PM)
Sveiki, iškilo man tokia problemėlė, kad niekaip neisgauna nuorinti stabdžiu sistemos, tiksliau ji net nebando orintis, ir nesuprantu kame gali but saknys. Istorija tokia, jog nusipirkau manau daugeliui senai pazystama Peugeot 106 Rallye, tik visa važiuoklė jau sudėta nuo 1.4. Reikia nuorinti stabdžius, bet jie nė nebando orintis. Gal yra koks niuansas pas šitus pežukus?
Darau taip kaip ir visiem auto: vienas užmynko pedala ir laiko, tada atsuki, koja nueina, prisuki, pedala paleidi. pradedam nuo tolimiausio taško. ABS nėra. Bandžiau ir atsukus visus varžčiukus ir leist prasibėgt "samatioku", bet po pusvalandžio laukimo rezultato jokio. Pirma kart susiduriu su tokia bėda, gal kas idėjų turit?

O samatioku prasibėgt ne pedalą nuspaudęs davei?
Šiaip turėtų bėgti, bet jei jau nebėga, kažkas kažkur kemšasi arba neįveikia skysčio nedidelis slėgis (bakely nedaug jo ten telpa) hidraulinių nuostolių, kad pratekėtų. Reikia pabandyti papūsti į popilnį bakelį su kažkuo (tik ne tiesiai su burna, nes DOT tai ne dyzelis, ne tepalas, ir ne benzas - graužia dvikomponenčius dažus net...)
 
     Top
27 atsakymų nuo Nov 10 2009, 10:29 PM Sekti šią temą | Siųsti šią temą el. paštu | Spausdinti temą

<< Atgal į Automobilio mechaniniai mazgai