Dėl Peugeot 605, vairo stipro
#1 Svečias_fox_as_*
Parašyta 2004 balandžio 08 - 14:39
#2 Svečias_Night_*
Parašyta 2004 balandžio 08 - 15:58
#3 Svečias_fox_as_*
Parašyta 2004 balandžio 08 - 17:14
#4 Svečias_cardio_*
Parašyta 2004 balandžio 08 - 20:30
O pakelus "vaziuojant" ir bandant atjungti niekas neuzsitrumpins (nes degimas tai online)?Del vairo:
Yra toks slegio reguliatorius, kuris stovi po kairiu sparnu, tai jis nuo greicio keicia skyscio slegi i vairo kolonele, todel vairas "kieteja"didejant greiciui. Senesniu masnu, kaip kad ir mano, tie reguliatoriai pradeda durniuoti. Tada geriausia ji visai atjungti, kad butu slegis visad butu vienodas. Ta padaryti nesunku - nemus posparni ir aptikus ta aparata, reikia atjungti nuo jo laidus. Atjungimo metu vairas turi lengvai sukinetis, nes kaip tik toks jis ir liks. Jei uzkurus ir stovint vietoj sukasi sunkiaia, tada reiktu masina pakelus uzkurus varikli pradeti "vaziuoti" ir suradus geriausia padeti ta daikta atjungti.
Del amortiku:
Jie dazniausiai buna negyvi, todel paprasciausia keisti juos i paprastus ir atjungti pakaba reguliuojanti kompa, kad lempute nedegtu, arba tiesiog ja pacia isimti.
O pas mane tai pasunkejo po variklio kapitalinio. Yra kazkokia verzle salia greiciu dezes (nelabai as ten numanau). Nuo jos uzverzimo stiprumo tiesiogiai priklauso vairo kietumas. Ja atleidus - vairas paminksteja. Jau viena karta buvo atleide - buvo gerai, dabar po antro variklio padarymo reikes nuvaryti vel i Mehari kad atleistu
#5
Parašyta 2004 balandžio 08 - 21:19
Šis vaistukas tinka tik 3.0 litrų liūtukams.Del vairo:
Yra toks slegio reguliatorius, kuris stovi po kairiu sparnu, tai jis nuo greicio keicia skyscio slegi i vairo kolonele, todel vairas "kieteja"didejant greiciui. Senesniu masnu, kaip kad ir mano, tie reguliatoriai pradeda durniuoti. Tada geriausia ji visai atjungti, kad butu slegis visad butu vienodas. Ta padaryti nesunku - nemus posparni ir aptikus ta aparata, reikia atjungti nuo jo laidus. Atjungimo metu vairas turi lengvai sukinetis, nes kaip tik toks jis ir liks. Jei uzkurus ir stovint vietoj sukasi sunkiaia, tada reiktu masina pakelus uzkurus varikli pradeti "vaziuoti" ir suradus geriausia padeti ta daikta atjungti.
Del amortiku:
Jie dazniausiai buna negyvi, todel paprasciausia keisti juos i paprastus ir atjungti pakaba reguliuojanti kompa, kad lempute nedegtu, arba tiesiog ja pacia isimti.
Jeigu pas Jus namie yra graužikų, išmuškit dantis jie bus čiulpikai.
MO pinhole camera
#6 Svečias_fox_as_*
Parašyta 2004 balandžio 09 - 11:56
#7 Svečias_Night_*
Parašyta 2004 balandžio 09 - 14:00
Pasikeisti problemu nera - 4 x 1600 litu, plius pakeitimas dar koks 4 x 20 litu ir vsiodar del sport vaziuokles, gal kas yra keites amortikus tuo specialius siai vaziuoklei sport rezimu?
#8 Svečias_Night_*
Parašyta 2004 balandžio 09 - 14:02
Neuzsitrumpins ten niekas - viskas patikrinta. O kai tau varzta ant koloneles suks - tai tikrai neuzsitrumpins niekas tuo labiauO pakelus "vaziuojant" ir bandant atjungti niekas neuzsitrumpins (nes degimas tai online)?
O pas mane tai pasunkejo po variklio kapitalinio. Yra kazkokia verzle salia greiciu dezes (nelabai as ten numanau). Nuo jos uzverzimo stiprumo tiesiogiai priklauso vairo kietumas. Ja atleidus - vairas paminksteja. Jau viena karta buvo atleide - buvo gerai, dabar po antro variklio padarymo reikes nuvaryti vel i Mehari kad atleistu
#9 Svečias_fox_as_*
Parašyta 2004 balandžio 09 - 15:18
#10 Svečias_Night_*
Parašyta 2004 balandžio 09 - 16:05
Jei ka tai galim ir brungiau rastiKazkaip labai jau kaina per pigi tu amortiku
#11 Svečias_cardio_*
Parašyta 2004 balandžio 10 - 10:34
O ka gali patarti jei motoras 2.0Šis vaistukas tinka tik 3.0 litrų liūtukams.Del vairo:
Yra toks slegio reguliatorius, kuris stovi po kairiu sparnu, tai jis nuo greicio keicia skyscio slegi i vairo kolonele, todel vairas "kieteja"didejant greiciui. Senesniu masnu, kaip kad ir mano, tie reguliatoriai pradeda durniuoti. Tada geriausia ji visai atjungti, kad butu slegis visad butu vienodas. Ta padaryti nesunku - nemus posparni ir aptikus ta aparata, reikia atjungti nuo jo laidus. Atjungimo metu vairas turi lengvai sukinetis, nes kaip tik toks jis ir liks. Jei uzkurus ir stovint vietoj sukasi sunkiaia, tada reiktu masina pakelus uzkurus varikli pradeti "vaziuoti" ir suradus geriausia padeti ta daikta atjungti.
Del amortiku:
Jie dazniausiai buna negyvi, todel paprasciausia keisti juos i paprastus ir atjungti pakaba reguliuojanti kompa, kad lempute nedegtu, arba tiesiog ja pacia isimti.
#12 Svečias_xsaulius_*
Parašyta 2004 balandžio 13 - 16:15
#13 Svečias_Night_*
Parašyta 2004 balandžio 13 - 16:57
Nu nezinau, man 4 Bilstein amortikai kainavo 800 lituku su pakeitimuDel kainos, lyg ir esu girdejes, kad 1600 uz abu amortikus. Be to gale yra paprasti amortikai kurie kainuoja po 400lt kiekvienas. Pataisykit jei klystu.
#14 Svečias_mmx_*
Parašyta 2004 gruodžio 21 - 02:20
Šį pranešimą redagavo mmx: 2004 gruodžio 21 - 02:21
#15 Svečias_xamas_*
Parašyta 2004 gruodžio 21 - 12:01
NU jau nu jau, autominutej metosi tokiu amortiku sake kad net 150lt nekainuoja vnt. Pasiskambinkit , paklauskit, bo vienas mano kolega galini originalu reguliuojama uz 70lt nupirko, fiske pajunge ir olialia, veikia viskas.Pasikeisti problemu nera - 4 x 1600 litu, plius pakeitimas dar koks 4 x 20 litu ir vsio
#16 Svečias_Pyzonas_*
Parašyta 2004 gruodžio 22 - 00:01
#17 Svečias_mmx_*
Parašyta 2004 gruodžio 22 - 10:32
Limuzinas jis buvo pries 10 metu dabar tiesiopg pugasnebukit parmazonai, gera limuzina P605 iskastruojat kaip koki tautovezi. Nauji elektr. amortizatoriai kainuoja apie 800/900 Lt. Visi keturi yra elektra reguliuojami. Optimaliausias variantas pirkti padeveta, tik pries perkant reikia patikrinti variklio apvija su testeriu. Neskubekit atjunginet vairo stiprintuvo elektronikos. Pravalykit elektros laidu jungtis ir viskas bus OK.
#18
Parašyta 2005 sausio 03 - 11:03
[C2][Citroen C2, 1.4 2004][Family reserve since April 2013]
[106 XT 1.4 1993'][Roland Garros][2005-2012][][Sold to rise and shine]
[605 SV 3 1992'][[2005-2009][Sold in a good condition]
[Mazda 323 1986][2003-2005][VW Golf 1987][2001-2003]
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0