Peršokti prie turinio


Dėl Peugeot 605, vairo stipro


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 17

#1 Svečias_fox_as_*

Svečias_fox_as_*
  • Svečiai

Parašyta 2004 balandžio 08 - 14:39

Sveiki, gal kam buvo iskilus tokia problema kad kartais vairas sukieteja, kartais vel buna normaliai. Kaip sakant nei is sio nei is to. Ir ar niekas nebande taisyti kai dega vaziuokles sport rezimo lempute? B)
  • 0

#2 Svečias_Night_*

Svečias_Night_*
  • Svečiai

Parašyta 2004 balandžio 08 - 15:58

Del vairo: Yra toks slegio reguliatorius, kuris stovi po kairiu sparnu, tai jis nuo greicio keicia skyscio slegi i vairo kolonele, todel vairas "kieteja"didejant greiciui. Senesniu masnu, kaip kad ir mano, tie reguliatoriai pradeda durniuoti. Tada geriausia ji visai atjungti, kad butu slegis visad butu vienodas. Ta padaryti nesunku - nemus posparni ir aptikus ta aparata, reikia atjungti nuo jo laidus. Atjungimo metu vairas turi lengvai sukinetis, nes kaip tik toks jis ir liks. Jei uzkurus ir stovint vietoj sukasi sunkiaia, tada reiktu masina pakelus uzkurus varikli pradeti "vaziuoti" ir suradus geriausia padeti ta daikta atjungti. Del amortiku: Jie dazniausiai buna negyvi, todel paprasciausia keisti juos i paprastus ir atjungti pakaba reguliuojanti kompa, kad lempute nedegtu, arba tiesiog ja pacia isimti.
  • 0

#3 Svečias_fox_as_*

Svečias_fox_as_*
  • Svečiai

Parašyta 2004 balandžio 08 - 17:14

Aciu uz patarimus
  • 0

#4 Svečias_cardio_*

Svečias_cardio_*
  • Svečiai

Parašyta 2004 balandžio 08 - 20:30

Del vairo:
Yra toks slegio reguliatorius, kuris stovi po kairiu sparnu, tai jis nuo greicio keicia skyscio slegi i vairo kolonele, todel vairas "kieteja"didejant greiciui. Senesniu masnu, kaip kad ir mano, tie reguliatoriai pradeda durniuoti. Tada geriausia ji visai atjungti, kad butu slegis visad butu vienodas. Ta padaryti nesunku - nemus posparni ir aptikus ta aparata, reikia atjungti nuo jo laidus. Atjungimo metu vairas turi lengvai sukinetis, nes kaip tik toks jis ir liks. Jei uzkurus ir stovint vietoj sukasi sunkiaia, tada reiktu masina pakelus uzkurus varikli pradeti "vaziuoti" ir suradus geriausia padeti ta daikta atjungti.

Del amortiku:
Jie dazniausiai buna negyvi, todel paprasciausia keisti juos i paprastus ir atjungti pakaba reguliuojanti kompa, kad lempute nedegtu, arba tiesiog ja pacia isimti.

O pakelus "vaziuojant" ir bandant atjungti niekas neuzsitrumpins (nes degimas tai online)?
O pas mane tai pasunkejo po variklio kapitalinio. Yra kazkokia verzle salia greiciu dezes (nelabai as ten numanau). Nuo jos uzverzimo stiprumo tiesiogiai priklauso vairo kietumas. Ja atleidus - vairas paminksteja. Jau viena karta buvo atleide - buvo gerai, dabar po antro variklio padarymo reikes nuvaryti vel i Mehari kad atleistu
  • 0

#5 RAIMA

RAIMA
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 947
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:20C5

Parašyta 2004 balandžio 08 - 21:19

Del vairo:
Yra toks slegio reguliatorius, kuris stovi po kairiu sparnu, tai jis nuo greicio keicia skyscio slegi i vairo kolonele, todel vairas "kieteja"didejant greiciui. Senesniu masnu, kaip kad ir mano, tie reguliatoriai pradeda durniuoti. Tada geriausia ji visai atjungti, kad butu slegis visad butu vienodas. Ta padaryti nesunku - nemus posparni ir aptikus ta aparata, reikia atjungti nuo jo laidus. Atjungimo metu vairas turi lengvai sukinetis, nes kaip tik toks jis ir liks. Jei uzkurus ir stovint vietoj sukasi sunkiaia, tada reiktu masina pakelus uzkurus varikli pradeti "vaziuoti" ir suradus geriausia padeti ta daikta atjungti.

Del amortiku:
Jie dazniausiai buna negyvi, todel paprasciausia keisti juos i paprastus ir atjungti pakaba reguliuojanti kompa, kad lempute nedegtu, arba tiesiog ja pacia isimti.

Šis vaistukas tinka tik 3.0 litrų liūtukams. B)
  • 0
Napugali kata sasiskoi...
Jeigu pas Jus namie yra graužikų, išmuškit dantis jie bus čiulpikai.

MO pinhole camera

#6 Svečias_fox_as_*

Svečias_fox_as_*
  • Svečiai

Parašyta 2004 balandžio 09 - 11:56

dar del sport vaziuokles, gal kas yra keites amortikus tuo specialius siai vaziuoklei sport rezimu?
  • 0

#7 Svečias_Night_*

Svečias_Night_*
  • Svečiai

Parašyta 2004 balandžio 09 - 14:00

dar del sport vaziuokles, gal kas yra keites amortikus tuo specialius siai vaziuoklei sport rezimu?

Pasikeisti problemu nera - 4 x 1600 litu, plius pakeitimas dar koks 4 x 20 litu ir vsio :)
:beer:
  • 0

#8 Svečias_Night_*

Svečias_Night_*
  • Svečiai

Parašyta 2004 balandžio 09 - 14:02

O pakelus "vaziuojant" ir bandant atjungti niekas neuzsitrumpins (nes degimas tai online)?
O pas mane tai pasunkejo po variklio kapitalinio. Yra kazkokia verzle salia greiciu dezes (nelabai as ten numanau). Nuo jos uzverzimo stiprumo tiesiogiai priklauso vairo kietumas. Ja atleidus - vairas paminksteja. Jau viena karta buvo atleide - buvo gerai, dabar po antro variklio padarymo reikes nuvaryti vel i Mehari kad atleistu

Neuzsitrumpins ten niekas - viskas patikrinta. O kai tau varzta ant koloneles suks - tai tikrai neuzsitrumpins niekas tuo labiau :lol:
  • 0

#9 Svečias_fox_as_*

Svečias_fox_as_*
  • Svečiai

Parašyta 2004 balandžio 09 - 15:18

Kazkaip labai jau kaina per pigi tu amortiku :D
  • 0

#10 Svečias_Night_*

Svečias_Night_*
  • Svečiai

Parašyta 2004 balandžio 09 - 16:05

Kazkaip labai jau kaina per pigi tu amortiku :D

Jei ka tai galim ir brungiau rasti :lol:
  • 0

#11 Svečias_cardio_*

Svečias_cardio_*
  • Svečiai

Parašyta 2004 balandžio 10 - 10:34

Del vairo:
Yra toks slegio reguliatorius, kuris stovi po kairiu sparnu, tai jis nuo greicio keicia skyscio slegi i vairo kolonele, todel vairas "kieteja"didejant greiciui. Senesniu masnu, kaip kad ir mano, tie reguliatoriai pradeda durniuoti. Tada geriausia ji visai atjungti, kad butu slegis visad butu vienodas. Ta padaryti nesunku - nemus posparni ir aptikus ta aparata, reikia atjungti nuo jo laidus. Atjungimo metu vairas turi lengvai sukinetis, nes kaip tik toks jis ir liks. Jei uzkurus ir stovint vietoj sukasi sunkiaia, tada reiktu masina pakelus uzkurus varikli pradeti "vaziuoti" ir suradus geriausia padeti ta daikta atjungti.

Del amortiku:
Jie dazniausiai buna negyvi, todel paprasciausia keisti juos i paprastus ir atjungti pakaba reguliuojanti kompa, kad lempute nedegtu, arba tiesiog ja pacia isimti.

Šis vaistukas tinka tik 3.0 litrų liūtukams. B)

O ka gali patarti jei motoras 2.0
  • 0

#12 Svečias_xsaulius_*

Svečias_xsaulius_*
  • Svečiai

Parašyta 2004 balandžio 13 - 16:15

Del kainos, lyg ir esu girdejes, kad 1600 uz abu amortikus. Be to gale yra paprasti amortikai kurie kainuoja po 400lt kiekvienas. Pataisykit jei klystu.
  • 0

#13 Svečias_Night_*

Svečias_Night_*
  • Svečiai

Parašyta 2004 balandžio 13 - 16:57

Del kainos, lyg ir esu girdejes, kad 1600 uz abu amortikus. Be to gale yra paprasti amortikai kurie kainuoja po 400lt kiekvienas. Pataisykit jei klystu.

Nu nezinau, man 4 Bilstein amortikai kainavo 800 lituku su pakeitimu
  • 0

#14 Svečias_mmx_*

Svečias_mmx_*
  • Svečiai

Parašyta 2004 gruodžio 21 - 02:20

Keliam tema, chebra aktualu pasidare. Raimis ten atsake ramiai jog ten tik 3.0L varikliam tas atjungimas, tai kaip suprantu pas dvilitrius ishviso nera to reguliatoriaus? so kur ieskoti shaknu su tuo vairu?

Šį pranešimą redagavo mmx: 2004 gruodžio 21 - 02:21

  • 0

#15 Svečias_xamas_*

Svečias_xamas_*
  • Svečiai

Parašyta 2004 gruodžio 21 - 12:01

Pasikeisti problemu nera - 4 x 1600 litu, plius pakeitimas dar koks 4 x 20 litu ir vsio :) :beer:

NU jau nu jau, autominutej metosi tokiu amortiku sake kad net 150lt nekainuoja vnt. Pasiskambinkit , paklauskit, bo vienas mano kolega galini originalu reguliuojama uz 70lt nupirko, fiske pajunge ir olialia, veikia viskas.
  • 0

#16 Svečias_Pyzonas_*

Svečias_Pyzonas_*
  • Svečiai

Parašyta 2004 gruodžio 22 - 00:01

nebukit parmazonai, gera limuzina P605 iskastruojat kaip koki tautovezi. Nauji elektr. amortizatoriai kainuoja apie 800/900 Lt. Visi keturi yra elektra reguliuojami. Optimaliausias variantas pirkti padeveta, tik pries perkant reikia patikrinti variklio apvija su testeriu. Neskubekit atjunginet vairo stiprintuvo elektronikos. Pravalykit elektros laidu jungtis ir viskas bus OK.
  • 0

#17 Svečias_mmx_*

Svečias_mmx_*
  • Svečiai

Parašyta 2004 gruodžio 22 - 10:32

nebukit parmazonai, gera limuzina P605 iskastruojat kaip koki tautovezi. Nauji elektr. amortizatoriai kainuoja apie 800/900 Lt. Visi keturi yra elektra reguliuojami. Optimaliausias variantas pirkti padeveta, tik pries perkant reikia patikrinti variklio apvija su testeriu. Neskubekit atjunginet vairo stiprintuvo elektronikos. Pravalykit elektros laidu jungtis ir viskas bus OK.

Limuzinas jis buvo pries 10 metu :) dabar tiesiopg pugas :ph34r:
  • 0

#18 2step

2step
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 793
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:[106]

Parašyta 2005 sausio 03 - 11:03

atsijungiau as to stiprintuvo reguliatoriu, tik drystu pastebeti kad nereikia lysti prie rato ir nuimieti posparnio. labai gerai, isvirsaus matosi jungimas nuemus oro filtra. ikisi ranka ir istrauki kistuka, tiesa sakant labai sunkiai jis issitrauke...bet kazkaip issiklibino.tik istraukiau as ji ant labai lengvai besisukinejancio vairo, tai dabar autostradoje vairas siek tiek "plaukioja" teks vel lysti ir rasti viduriuka...
  • 0
[STILO][FIAT STILO, 1.9 JTD 2007][Since May 2012]
[C2][Citroen C2, 1.4 2004][Family reserve since April 2013]
[106 XT 1.4 1993'][Roland Garros][2005-2012][][Sold to rise and shine]

[605 SV 3 1992'][[2005-2009][Sold in a good condition]
[Mazda 323 1986][2003-2005][VW Golf 1987][2001-2003]




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0