Sveikas, svety ( Prisijungti | Registruotis )

Pagalba | Ieškoti | Nariai | Kalendorius

 
307 SW 2.0 HDI 79kW, Perdarimas į normalią mašiną
« Kitas seniausias | Kitas naujausias » Sekti šią temą | Siųsti šią temą el. paštu | Spausdinti temą
P.P.
  Parašyta: Apr 7 2010, 09:59 PM











Taigi čia aprašysiu savo pirmąjį Peugeot ir jo problemų su sankaba, FAP ir kitų spendimą atliktą savo rankomis.
Iškarto perspėju, su mašinomis ir jų taisymu reikalų periodiškai turiu daugiau nei 10 metų turiu galimybė pasinaudoti gera darbo vieta, įrankiais ir patariamais smile.gif.

user posted image

Taigi 2009 m. liepa po ilgų svarstymų ir paieškų Kauno turguje netyčia pamačiau ir nusipirkau iš tolo išvaizda išsiskiriantį Peugeot 307SW
(buvo galvota ir apie VW Passatą B5, Golf IV, Audi A4, Alfa Romeo 156, MAzda 323F, Peugeot 406 ...)
Anksčiau jais net nesidomėjau, nežinojau visiškai nieko. Pasisekė, kad drauge buvo tėvas - mašinų pirkimo specas. Iš trūkumų radome daugybę smulkių įdubimų kėbule, nusilupusį nuo stogo bagažinės ir rankenėlių laką (pardavėjas aiškino, kad mašina iš Italijos ir taip nutiko dėl saulės), bei dažytą galinį dangtį (tai visų universalų liga - traukia drėgmę į dangtį) ir galinį dešinį kampą.

Bėgiai iš pat pradžių junginėjosi keistai, bet visai pakenčiamai, bei pradedant važiuoti buvo cipimas lyg nuo generatoriaus diržo.
Pakeitus diržą ir įtempėją niekas nepasikeitė. Tuomet ir sužinojau apie plaukiojantį smagratį, o vėliau ir FAP. Buvo nuimta pavarų dežė, išplautas ir suteptas išminamasis guolis, pakeisti sankabos disko antdėklai. Taip pat nuimtas ir profilaktiškai išvalytas FAP. Beje tuo pačiu "užglušintas" EGR. Apie EGR +/- galima kalbėti daug, tačiau man pakako pamatyti apie 2-4 mm suodžių sluoksnii apaugusias įsiurbimo kolektoriaus seneles, kad nuspręsti, jog EGR yra blogis smile.gif.

Minėtų procedūrų užteko neilgam, šių metų pradžioje bėgiai vėl pradėjo junginėtis sunkiai, pirmo kartais nebuvo įmanoma įjungti išvys, padidėjo vibracija, plius atsirado "Antipollution fault" ir "Unblock diesel filter" užrašai ekrane, užsidegė Check Engine lemputė, o po poros šimtų km įsijungė avarinis režimas su apsukų ribojimu iki 2800.

Per šį laiką "perkasiau" visą internetą, perskaičiau viską ką radau apie FAP ir sankabą lietuvių, anglų, rusų, prancūzų forumuose ir morališkai buvau pasiruošęs remontui.

Sankabos keitimas



Redagavo P.P. Apr 7 2010, 10:50 PM
 
  Top
P.P.
Parašyta: Apr 7 2010, 11:27 PM











Taisyti ankstesnio pranešimo neleido, tai gi

Sankabos keitimas

Problema - plaukiojantis smagratis (blogai junginėjasi bėgiai, vibracija, cipimas), nekoks guolis, kurio atskirai nenusipirksi - reikia keisti visą sankabą.
Galimi sprendimo variantai:
1) SACHS 2290 601 003 - originalus komplektas su plaukiojančiu smagračiu (~2500 Lt)
2) Peugeot 2052N5 komplektas su paprastu smagračiu, kurį Peugeot išleido bandydama taisyti situaciją, tačiau, kiek skaičiau gana nesėkmingai nes problemos neišsprendžia (iš ebay nuo 250 svarų + siuntimas)
user posted image
3) Valeo 835007 komplektas su paprastu smagračiu (nuo ~1500 Lt)
user posted image

Gera tema apie 307 2.0 HDI sankaba prancūzų kalba - http://www.forum307.com/viewtopic.php?t=16...der=asc&start=0

Nuiminėjau tik pavarų dėže, nors prancūzai nuiminėjo su visą pakabą http://www.hostingpics.net/viewer.php?id=7...8untitledde.png
Nuotraukos darytos proceso metu :
user posted image user posted image
(raudonai paryškinau ką atjunginėjau ar atsukinėjau)

Tęsinys pagal galimybes artimiausiu metu.

Redagavo P.P. Apr 7 2010, 11:56 PM
 
  Top
Darka
Parašyta: Apr 8 2010, 07:56 AM


Grupė: Nariai
Laiškų: 7284
Narys nr.: 10
Prisijungė: 24-February 03
Vietovė: Vilnius
Auto: Peugeot 307



Na aišku gražu čia viskas. Tik norėčiau truputį vieną pataisymą susijusį su išminamais guoliais. Deja dabartinėms sankaboms tiek paprastoms, tiek atvirkštinėms guoliai atskirai parsiduoda. Anksčiau atvirkštinėms sankaboms guolis ėjo su diskatorium ir subirus guoliui tenka keist sankabą. Na čia toks pastebėjimas.
 
     Top
P.P.
Parašyta: Apr 8 2010, 10:17 PM











Kažkaip nemačiau guolio atskirai, o tai kad galima rasti - puiki naujiena.

Atsukinėjau visus pagalvės varžtus. Sunkumas toks, kad didžiausia veržlė yra 16 ar 18 mm ir reikia ilgos galvutės, t.y. beveik specialus instrumentas.
Beje čia matosi ir rezistorius vietoj temperatūros daviklio, apie tai vėliau.
user posted image
Nuimant pavarų dėžę teko pavargti, Peugeot vienu žodžiu, pas vokeičius tie patys dalykai būtų išspręsti paprasčiau.
Kelis kartus teko atlikti beveik chirurgines operacijas
user posted image user posted image

Tai gi nuėmus dėžę, diskatorių ir diską matosi plaukiojantis smagratis
user posted image
Pakeistas naujas įprastas smagratis, varžtai užveržti pagal instrukciją su 60Nm sukimo momentu:
user posted image
Uždėti naujas diskas ir diskatorius:
user posted image
Toliau viskas surenkama atgal.

Mačiau nemažai žinučių dėl senos ir naujos sankabas elementų skirtumų, įdedu nuotraukų palyginimui:
user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image
 
  Top
P.P.
Parašyta: Apr 8 2010, 10:36 PM











Radikalus FAP (pranc. Filtre a Particules (kietųjų dalelių / suodžių)) filtro problemų sprendimas

Jei turite mašiną su FAP ir dar nematėte tokio pranešimo, Jums pasisekė, tačiau anksčiau ar vėliau pamatysite smile.gif
user posted image

Savo FAP nenufotografavau, įdedu svetimą nuotrauką. Mano lygiai toks pat.
user posted image
Nuoroda į forumą prancūzų kalba, iš kurio ji paimta - http://www.forum307.com/viewtopic.php?t=15969

to be continued ...

Redagavo P.P. Apr 8 2010, 10:40 PM
 
  Top
Marcin
Parašyta: Apr 8 2010, 10:47 PM


Grupė: Nuolatiniai dalyviai
Laiškų: 1452
Narys nr.: 6694
Prisijungė: 1-May 08
Vietovė: Vilnius
Auto: yaris 09 for sale [foto]



jooo, vargo aptureta ir islaidu doh.gif
 
     Top
Darka
Parašyta: Apr 9 2010, 08:38 AM


Grupė: Nariai
Laiškų: 7284
Narys nr.: 10
Prisijungė: 24-February 03
Vietovė: Vilnius
Auto: Peugeot 307



QUOTE (Marcin @ Apr 8 2010, 10:47 PM)
jooo, vargo aptureta ir islaidu doh.gif

Gal kada prie progos nepatingėsiu parašyt ką reiškia pakeist sankabą 807 ar C8, arba ką reiškia pakeist pakaitinimo žvakes šiems modeliamas 2,0 16V ir 2,2 HDI varikliams. Aišku ten yra ir daugiau "linksmų" darbų.
 
     Top
Marcin
Parašyta: Apr 9 2010, 08:57 AM


Grupė: Nuolatiniai dalyviai
Laiškų: 1452
Narys nr.: 6694
Prisijungė: 1-May 08
Vietovė: Vilnius
Auto: yaris 09 for sale [foto]



QUOTE (Darka @ Apr 9 2010, 08:38 AM)
Gal kada prie progos nepatingėsiu parašyt ką reiškia pakeist sankabą 807 ar C8, arba ką reiškia pakeist pakaitinimo žvakes šiems modeliamas 2,0 16V ir 2,2 HDI varikliams. Aišku ten yra ir daugiau "linksmų" darbų.

407 2,0 hdi zwakiu keitimas irgi "Unikalus" ir daaug laiko uzimantis
 
     Top
cecenasdd
Parašyta: Apr 24 2010, 09:00 PM


Grupė: Nuolatiniai dalyviai
Laiškų: 106
Narys nr.: 16749
Prisijungė: 12-December 09
Vietovė: kaunas
Auto: peugeot 306 xr "su veranda"



QUOTE (Darka @ Apr 9 2010, 08:38 AM)
Gal kada prie progos nepatingėsiu parašyt ką reiškia pakeist sankabą 807 ar C8, arba ką reiškia pakeist pakaitinimo žvakes šiems modeliamas 2,0 16V ir 2,2 HDI varikliams. Aišku ten yra ir daugiau "linksmų" darbų.

vo cia tai darbai th_-fool-.gif aciu dievui paciam neteko bet labai puikiai girdejau kai pakaitinimo zvakes keite tongue.gif tongue.gif tongue.gif jai ismest is teksto keiksmazodzius tai visai nieko nesake clap.gif clap.gif clap.gif
 
      Top
katkus
Parašyta: Feb 1 2011, 03:00 PM











sveiki turiu peugeot.jpg 307sw 1,6 benzinas automatas man sunkei junge ketvirta pavara reikia ilgai pavaziuoti kad persijunktu ir kada ivaziuoju i duobeta kelia vaziuojant 70km/h atsijungineja trukciot pradeda trumpais intervalais ir nesuprantu kur bedaar varikly ar dezeja .du kartus dariau degnostika klaidu neismeta .kas susiduret patarkit
 
  Top
virgas
Parašyta: Feb 16 2012, 08:58 AM











nesenei keiciaus kaitinimo zvakes HDI2.0 varikliui (307pugui) per valanda spejau ir alaus buteli sutraukt .tai manau kad tai ne problema jas ir paciam pasikeist.siaip nesu specas,bet i servisus neskubu.
 
  Top
antanukas
Parašyta: Feb 16 2012, 11:24 AM


Grupė: Nariai
Laiškų: 2302
Narys nr.: 1283
Prisijungė: 22-December 05
Vietovė: Kėdainiai
Auto: 607 2,2 HDI, 607 2.7 HDI [foto]



QUOTE (virgas @ Feb 16 2012, 08:58 AM)
nesenei keiciaus kaitinimo zvakes HDI2.0 varikliui (307pugui) per valanda spejau ir alaus buteli sutraukt .tai manau kad tai ne problema jas ir paciam pasikeist.siaip nesu specas,bet i servisus neskubu.

tai jei zvakes i tave ziuri tai vargo kaip ir nera, o jei zvakes ziuri i salona, nekalbu apie busus kur ir taip priejimo nera, tai vargo nemazai, kur jas gali tik uzciuopt arba su vedrodeliu pamatyt.
 
     Top
skierka
Parašyta: Feb 16 2012, 11:24 AM


Grupė: Nuolatiniai dalyviai
Laiškų: 831
Narys nr.: 4769
Prisijungė: 14-November 07
Vietovė: Kaunas
Auto: Peugeot 205



QUOTE (virgas @ Feb 16 2012, 08:58 AM)
nesenei keiciaus kaitinimo zvakes HDI2.0 varikliui (307pugui) per valanda spejau ir alaus buteli sutraukt .tai manau kad tai ne problema jas ir paciam pasikeist.siaip nesu specas,bet i servisus neskubu.

prie siurblio zvake siek tiek sudetingesne smile.gif reikia viena laikikli atsisukti. o siaip tikrai paprastas keitimas. teko sia savaite keisti draugelio zvakes tai tikrai nesudetinga. prireike
 
     Top
EsTr3ToR
Parašyta: Feb 16 2012, 11:38 AM


Grupė: Nuolatiniai dalyviai
Laiškų: 745
Narys nr.: 817
Prisijungė: 24-March 05
Vietovė: Vilno, vilejka:)
Auto: Peugeot 205 Gti 1992 1.9 [foto]



QUOTE
Nuiminėjau tik pavarų dėže, nors prancūzai nuiminėjo su visą pakabą


QUOTE
Nuimant pavarų dėžę teko pavargti, Peugeot vienu žodžiu, pas vokeičius tie patys dalykai būtų išspręsti paprasčiau.
Kelis kartus teko atlikti beveik chirurgines operacijas


O ar ne paprasciau butu buve... smile.gif
Graziai viska aprasai, nors nieko bendro su dyzeliais neturiu - grazu paskaityt.

Redagavo EsTr3ToR Feb 16 2012, 11:39 AM
 
     Top
13 atsakymų nuo Apr 7 2010, 09:59 PM Sekti šią temą | Siųsti šią temą el. paštu | Spausdinti temą

<< Atgal į Narių automobiliai