Peršokti prie turinio


Nuotrauka

boMod 406 2.1TD


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 50

#41 skierka

skierka
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P205 XSi - P309 GTi - C2 Vtr

Parašyta 2011 gegužės 10 - 10:15

geras rezultatas :good:
  • 0

#42 Martis

Martis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 158
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:306 2.0HDI, Toyota avensis d4d

Parašyta 2011 gegužės 10 - 11:46

O tai kam tu tada juos poliravai su Goja iki veidrodzio, jei po to gruntavai ir daziai? Bereikalyngas varganas darbas.
  • 0

#43 oob

oob
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 18
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Paugeot 406 coupe V6

Parašyta 2011 gegužės 10 - 12:47

O tai kam tu tada juos poliravai su Goja iki veidrodzio, jei po to gruntavai ir daziai? Bereikalyngas varganas darbas.

juk matosi kad poliruota tik fasadine dalis, o gruntuota ir dazyta vidine dalis. Kur matosi veidrodis - ten poliruota, kur matosi dazyta - ten akivaizdu kad nera ko vargt ir poliruot, nes ten suplanuota padaryt black mate spalva. Gal tik atrodo kad visas ratas gruntuotas ir t.t., bet juk poliruota vieta pries gruntavima buvo apdengta.

Šį pranešimą redagavo oob: 2011 gegužės 10 - 12:52

  • 0

#44 boMod

boMod
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 444
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 2.1TD

Parašyta 2011 gegužės 10 - 18:01

Tarp kitko jei kam bus idomu samata ir priemones

Svitrinis:
60'as - 10vnt - 2,50lt/kompl
400'is - 10vnt - 2,5lt/kompl
2000'is - 10vnt - 2,5lt/kompl
800'is - 2vnt - 1lt/vnt
GOJA - 1vnt - 10lt/kubelis
Veilokas(mazesnis) - 1vnt - 6lt/vnt
Veilokas(didesnis) - 1vnt - 7lt/vnt
Maskavimo juosta(siaura 50m) - 1vnt - 13lt/vnt
Maskavimo juosta(popierine) - 1vnt - 0lt (metesi nuo seno siaip 2lt)
Vait spiritas 0,5l - 1vnt- 5lt/vnt
Gruntas 0,5l - 2vnt- 12lt/vnt
Juodi mat dazai 0,6l - 2vnt - 10lt/nvt
/
Viso 94,5lt

Posted Image
  • 0

#45 Martis

Martis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 158
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:306 2.0HDI, Toyota avensis d4d

Parašyta 2011 gegužės 10 - 21:01

Kazkaip netaip nuziurejau :) Viskas ten ciki. Dabar ikveptas tavo darbo darausi 17-os ratus, tik jie labai sudetingi ir nuo sveitimo pusles ant pirstu. Dabar ieskau kas galetu nusmeliot man juos, o tada su goja ir t.t.
  • 0

#46 boMod

boMod
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 444
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 2.1TD

Parašyta 2011 rugpjūčio 24 - 14:37

Kas zino kaip nuo bardacioko medzio apdaila nuimti???! :hmm:
  • 0

#47 Svečias_archyus_*

Svečias_archyus_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 rugpjūčio 24 - 16:02

super , pavarvinau seile :))
  • 0

#48 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2011 rugpjūčio 24 - 21:39

Kas zino kaip nuo bardacioko medzio apdaila nuimti???!  :hmm:

Gal galima pakeisti į bardačioko dureles kurios be apdailos. Pvz. pas mane be apdailos. Tokios būna 1999m atnaujintiems, bazinės komplektacijos.

Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2011 rugpjūčio 24 - 22:01

  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#49 Samtron

Samtron
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 674
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 508 HDi

Parašyta 2011 rugpjūčio 25 - 09:56

Kas zino kaip nuo bardacioko medzio apdaila nuimti???! :hmm:

Atsidarai jį ir iš vidinės pusės rasi keturis varžtus. :hmm:
  • 0

I <3 HATERS


#50 boMod

boMod
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 444
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 2.1TD

Parašyta 2011 rugpjūčio 25 - 11:35

Jei pakeisciau be apdailos tai su durim ne kaip atrodytu, as ten kitaip darau, foto sumesiu veliau ;) Supratau samtron - dekui!
  • 0

#51 boMod

boMod
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 444
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 2.1TD

Parašyta 2012 gegužės 02 - 16:43

Nu va buvau konkreciai "nusproges" nuo auto reikalu, apleides savo liuta ir panasiai kitaip nusidejes :shy: Pastarosiom dienom pagaliau radau laiko ir kibau i darbus. Visu pirma tai jau seniau buvo baigtas dureliu apmusalu padarymas teisingais, tai foto reportazas rezultato sekantis:
Procesas (vienas sluoksnis kliju skiestu nefrasu ant porolono, nesnkiestas ant paneles ir antras neskiesto vel ant porolono, 15 min dziuvimo ir lipdymas):
Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image
Tekstura:
Posted Image

Dabar vidumi jau esu pilnai patenkintas, tamsus kaip ir turetu buti ir jokios medzio apdailos kuri man primena pamaisytus vemalus...

Toliau ejo eksplotacine prieziura, keista alyva, filtrai, ausinimo skystis, stab. kaladeles.

Kol kas ekperimentuoju su alsavimo sistema, sukonstravau tokia vat improvizuota gaudykle+breather'i:

Posted Image
Cia naujas pigus kuro filtriukas, is apacios PET butelio galas (su skylutem sonuose), kol kas laukiu kol kaupiasi i popieriu ziuresiu ar neuzkis, o siaip rodos veikia gerai, garus paleidzia i ora (aisku neekologiskai). Ziureisu kaip oro padavimo slangos jausis kol sitas veiks, jei neliks to "nagaro" ant sieneliu ir siaip paisiteisins, reiks eBay prikti normalu daikta ir tvarkingai montuot.

Kitas upgreidas tai ko senai reikejo, isoperavau oro paemimo vamzdzius einancius po posparniu (vien del praktiskumo dregmes atzvilgiu). Oro filtro dezeje uzlitavau sena skyle ir padariau tris naujas su siokiu tokiu didesniu rezervu paemimui nei buvo, kurios "ziuri" NUO vaziavimo i prieki krypties:

Posted Image

Posted Image

Siek tiek padidejo garas, primena sport filtro rezultata, taciau ji veliau ruosiuosi sumazinti.

Oro paemimo kilektoriui taip pat padariau tai ko senai reikejo, nelemtos tarpines tarp plastmasinio ir metalinio kolektoriaus dabar rimtai suverztos is abieju pusiu savarzomis:

Posted Image

Manau tai ne vieno 2.1 XUD problema del ju susenimo ir siaip nelogisko sujungimo ten prarandamas tiek slegis tiek netvarka atsiranda nuo alsavimo sistemos garu.

Prie to pacio radau nepajungta vakumo slangute (foto jau pajungta) uzkritusia giliai po kolektoriais, bandziau iziureti i kur ji jungiasi tai ir nedazlibinau ar tai EGR ar tai wastegatas, bet pagal efekta supratau, kad turetu buti paskutinis variantas (jei ne kas supranta paaiskinkit kaip ten tas vakumas eina - dabar pajungta egr daviklio/selenoido vieta, pagridine vakumo slanga ir sita kur po kolektoriais), ta trisaki nezinodamas ka daugiau prie jo jungti uzglusinau i padariau tiesio kaip sujungima. Beje gal kas turi 2.1 variklio schema? mane ten tas galas nervuoja kia nezinau kur kas tiksliai yra, nes is apacios traversas maiso plius ir duobes neturiu, o is virsaus irgi nieko nesimato.

Tiesa gi dar "pasitaisiau" ventiliatoriu. Blemba pasizeriau visa prieki, galvojau kas bebus tas, bet vistiek as juos paleisiu (nes va veike veike ir sustojo viena diena). Galu gale isitikinus kad reles veikia, saugikliai geri ir pan, kirpau laida, jungiau tiesiai nuo akumo - 0 reakcijos, pritaikius rusiska tvarkymo technologija, vienas sukasi kaip beris, kitas tik nuo rankinio prasisukimo prasividuoja. Gerai kad silpnasis yra tas kur 0,5 greicio sukasi kondikui isijungus tai per akis ir to vieno neuzkaitint radiatoriu. Tigi dabar megaujuosi vel ramiai saltu vejeliu nesijaudidnamas del ausinimo skyscio temperaturos. O jei kas turi veikianti varikliuka galit pranesti.

Šį pranešimą redagavo boMod: 2012 gegužės 02 - 16:59

  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0