boMod 406 2.1TD
#41
Parašyta 2011 gegužės 10 - 10:15
#42
Parašyta 2011 gegužės 10 - 11:46
#43
Parašyta 2011 gegužės 10 - 12:47
juk matosi kad poliruota tik fasadine dalis, o gruntuota ir dazyta vidine dalis. Kur matosi veidrodis - ten poliruota, kur matosi dazyta - ten akivaizdu kad nera ko vargt ir poliruot, nes ten suplanuota padaryt black mate spalva. Gal tik atrodo kad visas ratas gruntuotas ir t.t., bet juk poliruota vieta pries gruntavima buvo apdengta.O tai kam tu tada juos poliravai su Goja iki veidrodzio, jei po to gruntavai ir daziai? Bereikalyngas varganas darbas.
Šį pranešimą redagavo oob: 2011 gegužės 10 - 12:52
#44
Parašyta 2011 gegužės 10 - 18:01
Svitrinis:
60'as - 10vnt - 2,50lt/kompl
400'is - 10vnt - 2,5lt/kompl
2000'is - 10vnt - 2,5lt/kompl
800'is - 2vnt - 1lt/vnt
GOJA - 1vnt - 10lt/kubelis
Veilokas(mazesnis) - 1vnt - 6lt/vnt
Veilokas(didesnis) - 1vnt - 7lt/vnt
Maskavimo juosta(siaura 50m) - 1vnt - 13lt/vnt
Maskavimo juosta(popierine) - 1vnt - 0lt (metesi nuo seno siaip 2lt)
Vait spiritas 0,5l - 1vnt- 5lt/vnt
Gruntas 0,5l - 2vnt- 12lt/vnt
Juodi mat dazai 0,6l - 2vnt - 10lt/nvt
/
Viso 94,5lt
#45
Parašyta 2011 gegužės 10 - 21:01
#46
Parašyta 2011 rugpjūčio 24 - 14:37
#47 Svečias_archyus_*
Parašyta 2011 rugpjūčio 24 - 16:02
#48
Parašyta 2011 rugpjūčio 24 - 21:39
Gal galima pakeisti į bardačioko dureles kurios be apdailos. Pvz. pas mane be apdailos. Tokios būna 1999m atnaujintiems, bazinės komplektacijos.Kas zino kaip nuo bardacioko medzio apdaila nuimti???!
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2011 rugpjūčio 24 - 22:01
#49
Parašyta 2011 rugpjūčio 25 - 09:56
Atsidarai jį ir iš vidinės pusės rasi keturis varžtus.Kas zino kaip nuo bardacioko medzio apdaila nuimti???!
I <3 HATERS
#50
Parašyta 2011 rugpjūčio 25 - 11:35
#51
Parašyta 2012 gegužės 02 - 16:43
Procesas (vienas sluoksnis kliju skiestu nefrasu ant porolono, nesnkiestas ant paneles ir antras neskiesto vel ant porolono, 15 min dziuvimo ir lipdymas):
Tekstura:
Dabar vidumi jau esu pilnai patenkintas, tamsus kaip ir turetu buti ir jokios medzio apdailos kuri man primena pamaisytus vemalus...
Toliau ejo eksplotacine prieziura, keista alyva, filtrai, ausinimo skystis, stab. kaladeles.
Kol kas ekperimentuoju su alsavimo sistema, sukonstravau tokia vat improvizuota gaudykle+breather'i:
Cia naujas pigus kuro filtriukas, is apacios PET butelio galas (su skylutem sonuose), kol kas laukiu kol kaupiasi i popieriu ziuresiu ar neuzkis, o siaip rodos veikia gerai, garus paleidzia i ora (aisku neekologiskai). Ziureisu kaip oro padavimo slangos jausis kol sitas veiks, jei neliks to "nagaro" ant sieneliu ir siaip paisiteisins, reiks eBay prikti normalu daikta ir tvarkingai montuot.
Kitas upgreidas tai ko senai reikejo, isoperavau oro paemimo vamzdzius einancius po posparniu (vien del praktiskumo dregmes atzvilgiu). Oro filtro dezeje uzlitavau sena skyle ir padariau tris naujas su siokiu tokiu didesniu rezervu paemimui nei buvo, kurios "ziuri" NUO vaziavimo i prieki krypties:
Siek tiek padidejo garas, primena sport filtro rezultata, taciau ji veliau ruosiuosi sumazinti.
Oro paemimo kilektoriui taip pat padariau tai ko senai reikejo, nelemtos tarpines tarp plastmasinio ir metalinio kolektoriaus dabar rimtai suverztos is abieju pusiu savarzomis:
Manau tai ne vieno 2.1 XUD problema del ju susenimo ir siaip nelogisko sujungimo ten prarandamas tiek slegis tiek netvarka atsiranda nuo alsavimo sistemos garu.
Prie to pacio radau nepajungta vakumo slangute (foto jau pajungta) uzkritusia giliai po kolektoriais, bandziau iziureti i kur ji jungiasi tai ir nedazlibinau ar tai EGR ar tai wastegatas, bet pagal efekta supratau, kad turetu buti paskutinis variantas (jei ne kas supranta paaiskinkit kaip ten tas vakumas eina - dabar pajungta egr daviklio/selenoido vieta, pagridine vakumo slanga ir sita kur po kolektoriais), ta trisaki nezinodamas ka daugiau prie jo jungti uzglusinau i padariau tiesio kaip sujungima. Beje gal kas turi 2.1 variklio schema? mane ten tas galas nervuoja kia nezinau kur kas tiksliai yra, nes is apacios traversas maiso plius ir duobes neturiu, o is virsaus irgi nieko nesimato.
Tiesa gi dar "pasitaisiau" ventiliatoriu. Blemba pasizeriau visa prieki, galvojau kas bebus tas, bet vistiek as juos paleisiu (nes va veike veike ir sustojo viena diena). Galu gale isitikinus kad reles veikia, saugikliai geri ir pan, kirpau laida, jungiau tiesiai nuo akumo - 0 reakcijos, pritaikius rusiska tvarkymo technologija, vienas sukasi kaip beris, kitas tik nuo rankinio prasisukimo prasividuoja. Gerai kad silpnasis yra tas kur 0,5 greicio sukasi kondikui isijungus tai per akis ir to vieno neuzkaitint radiatoriu. Tigi dabar megaujuosi vel ramiai saltu vejeliu nesijaudidnamas del ausinimo skyscio temperaturos. O jei kas turi veikianti varikliuka galit pranesti.
Šį pranešimą redagavo boMod: 2012 gegužės 02 - 16:59
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0